Idea buildera srcrpmoww fantazjach o Ac. Może ktoś to wyjaśnić ?

Pon, 10 Lut 2003, 12:14:20 CET

> 1. OK. A kiedy zachodzi _konieczność_ 'przesunięcia' tagu ?

1. RA-branch jest przesuwany, kiedy tylko deweloper o tym zadecyduje
2. Wersja sie nie zbudowala. Przesuwamy tag na nowa.
3. Deweloper zapomnial cos commitnac i zle otagowal.

Poza tym, dlaczego "konieczność" ? Pomylki sie nie zdarzaja ?
Skutki powoduja takie same, chociaz konieczne, to one na pewno nie sa...

Ja uwazam, ze tag wersji mozna przesuwac do czasu wypuszczania pakietu
np. do /test.
Kloczek uwaza, ze mozna przebudowywac bez podbijania rel. do czasu
wypuszczania *oficjalnego* pakietu (podpisanego).

> 2. Czyli zdaza sie ze pakiety rożniące się tylko architektura moga byc
> budowane w roznym srodowisku, tak  ?

Zdarza sie. Jesli BR tego nie wymuszaja.
Poza tym miedzyarchitekturowo niektore elementy srodowiska roznia sie z
definicji.
[ ostatnio np. sporo xmms-* zostalo na alphie przebudowanych omylkowo ze
  starym xmms-libs ]

> 2a. Jaki jest algorytm instalacji pakietów na builderach ?

To pytanie do kloczka. On to synchronizuje.
Ja tylko doinstalowuje u siebie brakujace BRs.

> 2b. Jak ów algorytm miałby wyglądać w przypadku Ac ? Z tego co rozumiem
> (zobaczyłem  na #pld) każdy admin buildera instaluje na nim co on
> wyprodukował wg własnego widzimisie ?

Wszystko poza podstawowymi pakietami ma byc instalowane przed budowaniem i
wyinstalowane po.
Definicja "podstawowego pakietu" moze zalezec od buildera (na produkcyjnych
ma to byc ustalone minimum, na testowych - np. jeszcze mniej lub prawie
wszystko zainstalowane).

  phone (48)(58) 347 14 61