Idea buildera srcrpmoww fantazjach o Ac. Może ktoś to wyjaśnić ?

Paweł Gołaszewski blues w ds6.pg.gda.pl
Sob, 8 Lut 2003, 01:00:56 CET

On Sat, 8 Feb 2003, Mariusz Mazur wrote:
> Tak zrobienie jakiegoś interfejsu do bcondów jest dobrym pomysłem, ale
> do tego przydałoby się niejako wsparcie w rpmie. (jakieś X-Bcond:), bo
> parsowanie specy na zasadzie _c_y spacja opisbconda jest generalnie
> chybionym pomysłem.  Ciekawym co autor rpma na to.

To chyba akurat nie jest potrzebne.
Jest takie polecenie, które podaje jakie są bcondy w danym specu.... tylko
za chiny nie mogę sobie przypomnieć jak ono się nazywało :))

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...