Idea buildera srcrpmoww fantazjach o Ac. Może ktoś to wyjaśnić ?

Witold Filipczyk witekfl w poczta.onet.pl
Sob, 8 Lut 2003, 00:31:38 CET

On Sat, Feb 08, 2003 at 12:06:22AM +0100, Mariusz Mazur wrote:

> Tak zrobienie jakiegoś interfejsu do bcondów jest dobrym pomysłem, ale do tego
> przydałoby się niejako wsparcie w rpmie. (jakieś X-Bcond:), bo parsowanie
> specy na zasadzie _c_y spacja opisbconda jest generalnie chybionym pomysłem.
> Ciekawym co autor rpma na to.

Czy bcondy działają też z src.rpm czy tylko ze specami?
Proponuję dodawać jakiś suffix do release dla bcondów.
Tak jak teraz jest dbg dla debug.

Tylko jakieś krótkie nazwy by się przydały dla
without - jedna literka
with - jeszcze inna literka
arts
ipv6

itd.

No i oczywiście budować także wszystkie pakiety w wersjach debug.

--
Witold Filipczyk
<witekfl w poczta.onet.pl>