404 apaczowe w PLD (fwd)

Paweł Gołaszewski blues w ds6.pg.gda.pl
Nie, 9 Lut 2003, 14:16:39 CET

Na feedback przyszło coś takiego.
Czy ktoś się orientuje skąd były wzięte te ikonki?

pozdr.  Paweł Gołaszewski
---------------------------------
CPU not found - software emulation...

---------- Forwarded message ----------
Date: Sun, 9 Feb 2003 13:56:32 +0100
From: MaXxX <maxxx w rpg.pl>
To: feedback w pld.org.pl
Subject: 404 apaczowe w PLD

Witam.

Dowiedziałem się, że występująca na wielu serwerach "domyślna" strona
404 Apacza, z białym tłem i napisami po polsku i angielsku, jest częścią
dystrybucji PLD.

Kto ją stworzył, że zapytam? Bo występujące na niej dwie ikonki flag,
polskiej i angielskiej, zostały wzięte (bez zezwolenia!) z mojej dawno
nie istniejącej strony domowej, zapewne wiele lat temu. I dlatego mają
brzydką niebieską obwódkę, bo pasowały do strony o tle #30A0E0.

Chciałbym w takim razie poprosić o usunięcie ich z przyszłych
dystrybucji - już mniejsza o moje prawa do obrazków, bo mi nie zależy
tak naprawdę, ale te niebieskie śmiecie naprawdę nie pasują :)  Już
wolę, jeżeli sobie zażyczycie, poprawić je żeby tej śmieciatej obwódki
nie miały :)

--
What can't be cured must be endured.
 |\  /|      \~~~/     \~~~/   WWW: http://none :(