stbr

Andrzej Krzysztofowicz ankry w mifgate.mif.pg.gda.pl
Nie, 9 Lut 2003, 21:26:02 CET

> Wy tak specjalnie, bo wiecie, że ja nie umiem w branchach mieszać! :P

Moze czas sie nauczyc ?
Jesli i tak chcesz przeniesc RA-branch na HEAD, to chyba najprosciej:

# usunac stary branch
cvs -d -B RA-branch <plik>
# zalozyc nowy
cvs -b RA-branch <plik>

Oczywiscie i dla speca i dla nowych/zmodyfikowanych plikow w SOURCES.

Podobno jest (miala byc ?) mozliwosc robienia tego builderem, ale IMHO, to
dla kogos, kto operuje na co najmniej dziesiatkach specow...

  tel.  (0-58) 347 14 61
Wydz.Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej Politechniki Gdanskiej