Idea buildera srcrpmoww fantazjach o Ac. Może ktoś to wyjaśnić ?

Grzegorz Godlewski ggodlewski w host.sk
Nie, 9 Lut 2003, 19:23:05 CET

> if grep -q "^$user,$akcja,$arch\$" acl.txt ; then
>   :
> else
>   exit
> fi

W zasadzie to nawet proponowałbym:
"^$user:.*$akcja.*:.*$arch.*\$"
i wpisy
gg:build,cośtam:i386,i686
Trochę krótsze pliki możnaby tworzyć

Czy zamiast architektury nie lepiej byłoby używać pojęcia kolejki i
zdefiniować nawet kilka kolejek dla jednej architektury - i386,i386-sec...

Czytałem właśnie TODO i nie znalazłem, jakie akcje mają być zdefiniowane.
Czy pomysłodawca mógłby je wymienić i opisać.
Jaki format ma mail ze zleceniem?
Bo to jest niezbędne, żeby w ogóle ten skrypt zacząć pisać.
Może ktoś dopisze jeszcze kawałek to gpg i zaczniemy to wrzucać?

> Ale ja coś słyszałem o nowej automatyce w pythonie/perlu/whatever, ale
> nie w sh?
Do takiej prostej rzeczy to nie wiem, czy jest sens. Z resztą, czy ten
system musi być jednolity? Jak coś będzie łatwiej w perlu to napisać
w perlu, a jak w sh to w sh.

PS. Nie czepiajcię się jeżeli w regexpie jest literówka :)

--
/ Grzegorz Godlewski                                                       /
\ Mail: ggodlewski w host.sk          Jabber JID: grzesiek w jabber.pld.org.pl \