Idea buildera srcrpmoww fantazjach o Ac. Może ktoś to wyjaśnić ?

Witold Filipczyk witekfl w poczta.onet.pl
Pon, 10 Lut 2003, 11:37:51 CET

On Sun, Feb 09, 2003 at 11:11:03AM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:

> Nie. Proste rozwiązanie i pod tym względem dobre choć wymagać będzie
> jeszcze uwzglednienia zapisywania i obsługi architektór typu allarch,
> niemniej to już jest szczegół który da się jakoś obsłużyć :)

Może jednak baza danych.
Jest to nic innego jak relacyjna baza danych z tabelą

USER  PASSWORD    ARCH

i może jakaś inna tabela.

Wydajność nie ma większego znaczenia, a z bazą danych będzie bardziej
profesjonalnie.

--
Witold Filipczyk
<witekfl w poczta.onet.pl>