dostep do cvs'a (rw)

Paweł Gołaszewski blues w ds6.pg.gda.pl
Wto, 11 Lut 2003, 00:13:49 CET

On Mon, 10 Feb 2003, Michał J. Podyma wrote:
> hmm, no wlasnie napisalem czym chcialbym sie zajac, nie pisalem "Chcę
> się do was przyłączyć. Powiedzcie mi, co mam zrobić" ;)

Takie prośby są generalnie ignorowane. Bo nie wiadomo co takim ludziom
powiedzieć. Jeżeli masz ochotę za coś wię wziąć - proszę bardzo rób to.
Nie wiesz? rozejrzyj się w cvs-ie, w systrybucji. Konkrety sa najlepsze.
Postawa "zrobiłbym coś, ale nie wiem co" jest nieefektywna przeważnie,
ponieważ najlepsze rzeczy IMHO powstają kiedy czegoś potrzebujesz i ta
potrzeba generuje konkretne rozwiązania (albo próby ich wypracowania).

> a moze powinienem gotowe spece zalaczyc do prosby ?? ;)

Nie śmiej się - to jest właściwe postępowanie.
Bo dając rw daje się całkiem duże prawa człowiekowi...

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...