dostep do cvs'a (rw)

Michał J. Podyma misiek w r-h.pl
Wto, 11 Lut 2003, 00:22:32 CET

On Tue, 11 Feb 2003 00:13:49 +0100 (CET)
Paweł Gołaszewski <blues w ds6.pg.gda.pl> wrote:

> Takie prośby są generalnie ignorowane. Bo nie wiadomo co takim ludziom
>
> powiedzieć. Jeżeli masz ochotę za coś wię wziąć - proszę bardzo rób
> to. Nie wiesz? rozejrzyj się w cvs-ie, w systrybucji. Konkrety sa
> najlepsze. Postawa "zrobiłbym coś, ale nie wiem co" jest nieefektywna
> przeważnie, ponieważ najlepsze rzeczy IMHO powstają kiedy czegoś
> potrzebujesz i ta potrzeba generuje konkretne rozwiązania (albo próby
> ich wypracowania).

> Nie śmiej się - to jest właściwe postępowanie.

no podeslalem przed paroma chwilami patche na partimage'a
(spec,int) mam na dzieje ze trafi to we wlasciwe miejsce
a nie do /dev/null ;)

> Bo dając rw daje się całkiem duże prawa człowiekowi...

oki, jak juz pisalem powinno byc to na stronie, wtedy
sprawa byla by jasna i klarowna - "chesz sie przylaczyc
wykaz sie"

--
Michał J. Podyma <michalp w r-h.pl> <michalp w cna.us.edu.pl>
SySadmin @ R - H . PL    [ http://f.com.pl ]