pakiety w ra-updates-general

Mariusz Witkowski maryush w uznam.net.pl
Wto, 11 Lut 2003, 00:41:36 CET

Dnia Mon, 10 Feb 2003 22:05:18 +0100
Osoba skrywająca się za mailem < Robert 'dzeus' Graużenis
<dzeus w zatorze.slupsk.pl> > napisała:

> To przestaje być śmieszne jeśli do updates-general trafiają pakiety ze
> zminionym prefixem na /usr np.: mplayer-0.90rc3-2. Czy nie wymkneło się
> to spod kontroli??? Ostatnio to samo było z WindowMakerem. Z każdym
> updatem zastanawiam się co w kolejności przestanie mi działać z powodu
> zmiany ścieżek.

No właśnie - to chyba jakiś żart - Lyx, xsane, xosd też mają prefix /usr,
czyżby już była migracja Ra do Ac ???? czy komuś się palec omsknął ?

--
 | Mariusz 'Ma-rYu-sH' Witkowski | Founder of CHInc. & WT | Memeber of PSI |