pakiety w ra-updates-general

Robert 'dzeus' Graużenis dzeus w zatorze.slupsk.pl
Wto, 11 Lut 2003, 09:19:03 CET

On Tue, 11 Feb 2003 00:41:36 +0100 Mariusz Witkowski
<maryush w uznam.net.pl> wrote:

> No właśnie - to chyba jakiś żart - Lyx, xsane, xosd też mają prefix
> /usr, czyżby już była migracja Ra do Ac ???? czy komuś się palec
> omsknął ?

Jak sam widzisz reakcja na mój post jest żadna a te updaty to faqtycznie
jakiś niesmieszny żart, pewnie zaraz wskoczy do /general reszta
aplikacji ze zminionym prefixem i będzie ok :).

--
Robert 'dzeus' Graużenis
mailto:dzeus w linux.pl