poldek, czy na pewno powinien tak dzialac?

Wto, 11 Lut 2003, 11:10:37 CET

> --rpm-noscripts ?

Ktora wersja ?

$ poldek --help | grep noscripts
$ poldek --rpm-noscripts aaa
poldek: unrecognized option --rpm-noscripts'
Try `poldek --help' or `poldek --usage' for more information.

Ostatnio przydaje sie tez --notriggers ...

  phone (48)(58) 347 14 61