poldek, czy na pewno powinien tak dzialac?

Robert J. Wozny speedy w pld-ppc.org
Wto, 11 Lut 2003, 12:05:39 CET

Quoting Andrzej Krzysztofowicz <ankry w green.mif.pg.gda.pl>:

> Ktora wersja ?
> $ poldek --help | grep noscripts
> $ poldek --rpm-noscripts aaa
> poldek: unrecognized option --rpm-noscripts'
> Try `poldek --help' or `poldek --usage' for more information.
>
> Ostatnio przydaje sie tez --notriggers ...

no to man jest do wywalenia:

       Other rpm options may be passed as arguments like --rpm-
       RPM_LONG_OPTION, e.g:

       $ poldek ... -- --rpm-noscripts --rpm-notriggers

[to z man poldek]

--
Robert J. Wozny
... W wolnym kraju kazdy moze wyrazac wlasne zdanie... i nikt