poldek, czy na pewno powinien tak dzialac?

Paweł Gołaszewski blues w ds6.pg.gda.pl
Wto, 11 Lut 2003, 16:02:12 CET

On Tue, 11 Feb 2003, Szymon Trasher wrote:
> To jest wlasnie kwestia (jedna z wielu) do rozwiazania. ;P

Ależ - propozycję jak to rozwiązać już podawałem przynajmniej rok temu.
Wystarczyłoby, żeby w rpm-ie istniało pole PackageGroup oraz %pregroup
%postgroup (i inne pokrewne).
Wtedy szeregowanie do instalacji odbywałoby się po grupach w pierwszej
kolejności, a dopiero potem po pakietach.
To by rozwiązało _wszystkie_ takie problemy.

Dodatkowo wprowadzi to możliwość uruchamiania wszelkich bajeranckich
konfiguratorów. Wystarczy wszystkie pakiety podane do instalacji
potraktować jako jedną grupę (taką general) i uruchomić
JakiśKonfigurator(TM) po prostu po całej zabawie.

tyle, że ja poza koncepcją nie mam umiejętności a tym bardziej czasu, żeby
to zaimplementować :( Chętni?

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...