poldek, czy na pewno powinien tak dzialac?

Michał Cieślicki yoshi w aip.pl
Śro, 12 Lut 2003, 13:22:07 CET

On wto, lut 11, 2003 at 02:10:34 +0100, Szymon Trasher K wrote:
> Witaj pld-devel-pl!
>
>   Wlasnie wykonalem:
>   poldek> upgrade *
>   Sciagnelo sie ponad 30 pakietow z php*. I fiola mozna dostac, gdy
>   przy kazdym pakiecie nastepuje:
> Zatrzymywanie uslugi httpd..............[ ZROBIONE ]
> Uruchamianie uslugi httpd...............[ ZROBIONE ]
>   Czy poldek nie moglby byc inteligentniejszy? Tzn. zatrzymac httpd,
>   zainstalowac 30 paczek i dopiero wtedy go uruchomic. Przeciez to by
>   dzialalo 8x szybciej.

Po co ma działać szybciej? A nie lepiej wiedzieć po którym pakiecie się
httpd w ogóle nie podniesie? Bo ja osobiście wole widzieć kolejne
restarty i ewentualnie wiedzieć na którym pakiecie coś się spieprzyło z
configami.

--
HELP NEEDED: If you have servers that are Windows powered, please shut down
   the MSSQLSERVER service as well as SQL Agent (so SQL doesn't restart).