poldek, czy na pewno powinien tak dzialac?

Stacho Pal stacho w venco.com.pl
Śro, 12 Lut 2003, 13:44:10 CET

On Wed, 12 Feb 2003, Michał Cieślicki wrote:
> Po co ma działać szybciej? A nie lepiej wiedzieć po którym pakiecie się
> httpd w ogóle nie podniesie? Bo ja osobiście wole widzieć kolejne
> restarty i ewentualnie wiedzieć na którym pakiecie coś się spieprzyło z
> configami.

Jak zmienia np. php i zmaina polega na php-*-8
na php-*-9 to (może) i racja.
Jak zmiana jest 'grubsza' (wersja) to po pierwszym podpakiecie się wywali.
Daltego robię ręcznie, przy 'stopniętym' apache'u.
pzdr
Stacho Pal