Space Hulk

Paweł Gołaszewski blues w ds6.pg.gda.pl
Sob, 15 Lut 2003, 23:04:08 CET

On Sat, 15 Feb 2003, Adam Gorzkiewicz wrote:
> %configure2_13
> Też mi się wczoraj na %configure zacięło a na %configure2_13 poszło. Ale w
> specu zostawiłem - czekałem na jakieś potwierdzenie :0

Norma w przypadku aplikacji KDE. Niestety.
Wsparcie dla ac/am mają koszmarne.
I jest to kwestia po prostu błędów w generowanych przez kdevelop skryptach
ac/am... AFAIR to djurban mówił, że nowy kdevelop już robi to w lepszej
jakości... oby...

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...