apache1.spec

Radoslaw Zielinski radek w karnet.pl
Nie, 16 Lut 2003, 02:18:49 CET

Paweł Gołaszewski <blues w ds6.pg.gda.pl> [16-02-2003 00:22]:
> 1. ilość userów UID<100 (to akurat średni argument)

IMHO to żaden koszt w porównaniu z zyskiem.  Poza tym, w MTA też jest to
obecnie robione...

> 2. po co??

No...  Po pierwsze, żeby usunąć konflikt pomiędzy paczkami.  Po drugie,
żeby umożliwić uruchamianie z różnymi UID ze względów bezpieczeństwa.

> 3. Cholerny problem z uprawnieniami w pakietach. Teraz można dawać w
> takich  http, ale w tym co proponujesz trzeba zgadywać...

O tym nie pomyślałem.

Jedyne, co mi przychodzi na myśl: pozostawienie użytkownika/grupy http i
instalowanie plików z takimi uprawnieniami, oraz dodanie użytkowników od
demonów HTTP do grupy http.

--
Radosław Zieliński <radek w karnet.pl>
[ GPG key: http://radek.karnet.pl/ ]