Buildery - Builder SRPM

Paweł Gołaszewski blues w ds6.pg.gda.pl
Pią, 14 Lut 2003, 14:14:32 CET

On Fri, 14 Feb 2003, Witold Filipczyk wrote:
> Developer po pewnym czasie mógłby się przyzwyczaić, że najpierw robi poprawki,
> wrzuca patche i źródła, a na końcu commituje speca.

po co?
Rozumiem, że każdemu do domu zafundujesz łącze E1 przynajmniej, żeby w
skończonym czasie mogli ludzie uploadować źródła takie jak OO?
A może ci ludzie nie mają prawa pracować nad takimi kobyłami?

Mnie to rybka - i tak mam w domu 100mbit do cvs, a niedługo może i 1G, ale
moja sytuacja jest wyjątkowa.

Daj sobie spokój z takimi _kretyńskimi_ pomysłami. To _nic_ nie wnosi.

> Pomysł wcale nie jest idiotyczny,

jest.

> bo w jakiś sposób trzeba oznaczyć, z którą rewizją patcha należy
> przebudować daną rewizję speca. Tagowanie automatyczne jest lepsze niż
> tagowanie ręczne.

nie jest. Chyba, że zaimplementujesz AI.

> Jeśli zasoby będą odpowiednio tagowane nie będzie problemu z
> przebudowaniem wcześniejszej wersji, gdyby to co na HEAD nie nadawało
> się do użytku.

Teraz też przeważnie nie ma...

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...