Buildery - Builder SRPM

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pią, 14 Lut 2003, 17:05:34 CET

On Fri, Feb 14, 2003 at 12:40:14 +0000, Witold Filipczyk wrote:

> Developer po pewnym czasie mógłby się przyzwyczaić, że najpierw robi poprawki,
> wrzuca patche i źródła, a na końcu commituje speca.

Tak, już widzę locki na CVS-ie, jak ktoś z modemu zacznie wrzucać źródła
Xów.
Ja mimo posiadania stałego łącza źródeł nie wrzucam, bo 100KB/s to nie
to samo, co praktycznie bezpośrednie rurki niektórych osób.

> Pomysł wcale nie jest idiotyczny,

Jest jak najbardziej. Nie daje nic, a zmniejsza liczbę aktywnych
developerów.

> bo w jakiś sposób trzeba oznaczyć,
> z którą rewizją patcha należy przebudować daną rewizję speca.
> Tagowanie automatyczne jest lepsze niż tagowanie ręczne.

A świstak siedzi...
Jak na SOURCES jest lock to mam niby czekać z commitem w SPECS godzinę
czy dwie?

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>		USA sux
	...Dżahilijja... znowu? Nadal...