apache1.spec

Sob, 15 Lut 2003, 14:45:55 CET

> On/Dnia Sat, Feb 15, 2003 at 02:20:54PM +0100, Przemyslaw Stanislaw Knycz wrote/napisał(a)

> A to dlaczego? Tak się składa, że to jest praktykowane.

W takim razie nalezy sobie powaznie postawic pytanie, dlaczego akurat te dwa
pakiety webserver maja byc wyroznione, a nie pozwolic instalowac np.
dowolnych dwoch...
Stosowana praktyka nie jest tu argumentem, ktory do mnie przemawia.

Ma ktos merytoryczne uzasadnienie akurat tej sytuacji ?

  phone (48)(58) 347 14 61