apache1.spec

Sob, 15 Lut 2003, 15:19:04 CET

On/Dnia Sat, Feb 15, 2003 at 02:45:55PM +0100, Andrzej Krzysztofowicz wrote/napisał(a)

> W takim razie nalezy sobie powaznie postawic pytanie, dlaczego akurat te dwa
> pakiety webserver maja byc wyroznione, a nie pozwolic instalowac np.
> dowolnych dwoch...
> Stosowana praktyka nie jest tu argumentem, ktory do mnie przemawia.
Dla mnie osobiście narzucanie jakich kolwiek _sztucznych_ konfliktów
we wszelakich pakietach jest złe i nieuzasadnione ale niestety taką
politykę przyjeliśmy i było by cudownie z niej zrezygnować w acze.

> Ma ktos merytoryczne uzasadnienie akurat tej sytuacji ?
j.w.

--
Arkadiusz Miśkiewicz    CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm w sse.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PLD/Linux