apache1.spec

Nie, 16 Lut 2003, 00:33:17 CET

On/Dnia Sun, Feb 16, 2003 at 12:22:42AM +0100, Paweł Gołaszewski wrote/napisał(a)

> 1. ilość userów UID<100 (to akurat średni argument)
u nas 1000

w ogóle to któryś ze standardów mówi o tym:
< 100 to statyczni userzy
< 1000 and > 100 dynamicznie dodawani userzy (i tu powinni wszyscy ci
userzy dodawani w %pre trafiać)

--
Arkadiusz Miśkiewicz    CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm w sse.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PLD/Linux