apache1.spec

Paweł Gołaszewski blues w ds6.pg.gda.pl
Nie, 16 Lut 2003, 01:42:00 CET

On Sun, 16 Feb 2003, Arkadiusz Miskiewicz wrote:
> u nas 1000
> w ogóle to któryś ze standardów mówi o tym:
> < 100 to statyczni userzy

Owszem - o tych mi chodziło

> < 1000 and > 100 dynamicznie dodawani userzy (i tu powinni wszyscy ci
> userzy dodawani w %pre trafiać)

Ale to userzy do dyspozycji admina, ale nie dystrybucji raczej...
Nie ma sensu dodawaniu userów z dowolnym uid w %pre, bo potem nie można z
jednego kompa swobodnie bez kombinacji przenieść plików tej usługi na inny
serwer.
Nie, nie tędy droga...

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...