Ra updates

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Nie, 16 Lut 2003, 19:10:42 CET

On Sun, 16 Feb 2003, Paweł Gołaszewski wrote:

> W związku z tym co się aktualnie dzieje w updates do Ra mam propozycję -
> katalog updates general rozbić na 2 części:

> updates-general - lokalizacja bez zmian. Pojawiać się tam będą poprawki
> 	pakietów, które mają jakieś błędy, są uszkodzone (np.gcvs - w Ra
> 	jest niezdatny do użytku)
> updates-contrib - te wszystkie pakiety, które się pojawiają, bo kloczka
> 	świeżbi ręka...

Ja, jako, ze poldek ma domyslnie tylko 2 sciezki
zmienilbym jedno:
w updates-security wpadałyby sec-fixes plus poprawki do pakietow
które są popsute i nie nadają się do użytku

w updates-general - kloczkową "świerzbiączkę".

Aha i najchętniej bym odciął kloczkowi dostęo di updates-security,
zostawiając go Qbooshowi (tak, tak.. backporty sec-updates z OpenBIZ'a by
sie przydały) i dzimiemu. A kloczek mialby prawo wrzucac pakiety TYLKO do general.

Ja mam jeszcze jedno.. mam nadzieje ze nowe iso o ktorych mowil
kloczek kilka watkow wczesniej beda sie skaldaz z base+sec ale
BEZ general....
A i tak slabo to widze bo na ftp brakuje miejsca.

M.

-| == PLUG - Komisja Rewizyjna  -      http://www.linux.org.pl/ == |-