Ra updates

Paweł Gołaszewski blues w ds6.pg.gda.pl
Nie, 16 Lut 2003, 20:20:00 CET

On Sun, 16 Feb 2003, Marcin Bohosiewicz wrote:
> Ja, jako, ze poldek ma domyslnie tylko 2 sciezki

Co za problem wstawić jeszcze jedną? nic to nie zmieni, jeżeli nie
korzystasz...
Poza tym IMHO błędem jest, że general jest zakomentowane - powinno być
noauto

> zmienilbym jedno: w updates-security wpadałyby sec-fixes plus poprawki
> do pakietow które są popsute i nie nadają się do użytku

Albo sec albo nie sec. Nie można z ludzi sobie jaj robić...

> Ja mam jeszcze jedno.. mam nadzieje ze nowe iso o ktorych mowil kloczek
> kilka watkow wczesniej beda sie skaldaz z base+sec ale BEZ general.... A
> i tak slabo to widze bo na ftp brakuje miejsca.

Nie, tam powinno general trafić. ale nie w takiej postaci general jak jest
teraz....

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...