mrtg

Paweł Gołaszewski blues w ds6.pg.gda.pl
Wto, 18 Lut 2003, 09:29:16 CET

On Tue, 18 Feb 2003, Jakub Bogusz wrote:
> Ogólnie się nie da :/

No właśnie też nie za bardzo wychodzi mi wymyślenie jakiejś metody... :-/

> Link w tę stronę = DUŻE kłopoty z upgrade kiedy /home/services stanie
> się katalogiem. Jeśli już, to w drugą (ln -sf services/httpd
> /home/httpd).

Tak mam właśnie u siebie :)))
A wydawało mi się, że dla distro w drugą stronę będzie lepiej ;)

Czyli można zrobić tak w %pre:
cd /home
mv -rf httpd services
ln -sf services/httpd httpd

Taki trigger będzie ok?
konfiguracje powinny działać. Nawet jakieś śmieszne linki się nie
posypią...

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...