mrtg

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Wto, 18 Lut 2003, 11:07:55 CET

On Tue, Feb 18, 2003 at 09:29:16AM +0100, Paweł Gołaszewski wrote:

> Tak mam właśnie u siebie :)))
> A wydawało mi się, że dla distro w drugą stronę będzie lepiej ;)
>
> Czyli można zrobić tak w %pre:
hm...

if [ "`stat -c '%D' /home" = "`stat -c '%D' /home/services`" ]; then
	echo "Warning: moving /home/httpd to /home/services/httpd with compatibility symlink." >&2
> cd /home
mv -f httpd services
> ln -sf services/httpd httpd
else
	echo "WARNING: /home and /home/services are on different partitions,"
	echo "         you must move /home/httpd to /home/services/httpd by hand
	echo "         or make a symlink."
fi

> Taki trigger będzie ok?
> konfiguracje powinny działać. Nawet jakieś śmieszne linki się nie
> posypią...

Chyba że /home/httpd jest duże, a /home/services leży na innej partycji,
na której jest za mało miejsca.
Rzadka sytuacja, ale jeśli się zdarzy, to może się posypać.

--
Jakub Bogusz    http://www.cs.net.pl/~qboosh/