mrtg

Paweł Gołaszewski blues w ds6.pg.gda.pl
Wto, 18 Lut 2003, 11:56:08 CET

On Tue, 18 Feb 2003, Jakub Bogusz wrote:

> hm...
>
> if [ "`stat -c '%D' /home" = "`stat -c '%D' /home/services`" ]; then
> 	echo "Warning: moving /home/httpd to /home/services/httpd with compatibility symlink." >&2
> mv -f httpd services
> else
> 	echo "WARNING: /home and /home/services are on different partitions,"
> 	echo "         you must move /home/httpd to /home/services/httpd by hand
> 	echo "         or make a symlink."

exit czy nie? i echo "Instalation interrupted"
IMHO tak, bo i dostajemy nie działającą usługę...

> fi

> Chyba że /home/httpd jest duże, a /home/services leży na innej partycji,
> na której jest za mało miejsca. Rzadka sytuacja, ale jeśli się zdarzy,
> to może się posypać.

Tia.... przed poranną kawą mam słabą pamięć... było już o tym.

Jak dla mnie ten trigger wygląda ok. To można zaimplementować na pewno na
HEAD. RA-branch... chyba też...

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...