mysql (Ra + services)

Paweł A. Gajda mis w pld.org.pl
Wto, 18 Lut 2003, 23:33:33 CET

wtorek 18/02/2003 14:54:00, Jarosław Kamper:

> To po co w ogóle ma $home? ;) I do czego mu shell (przedtem nie
> potrzebował)?

Dla wygody tylko (identycznie ma postgres); po wpisaniu mu hasła
do $HOME/.my.cnf i 'su - mysql' admin ma dostęp do serwera
bez podawania hasła i bez konieczności tworzenia dodatkowego
konta administracyjnego.

Aha, ta zmiana nic nie psuje, przecież konto nie zostanie założone
przy aktualizacji mysqla.