Nowy SPEC - ksambaplugin

Jacek Rzęsista jacek w samm.com.pl
Śro, 19 Lut 2003, 10:50:41 CET

Właśnie wrzuciłem do cvs-u świeżo popełnionego SPECa do ksambaplugina. SPEC
jest dostosowany prefiksami do RA, pakiet buduje się i działa. Na pewno z KDE
3.0.4, nie sprawdzałem jeszcze z KDE 3.1 (ale powinno być OK). Sam pakiet do
fajne narzędzie do konfiguracji SAMBY z Control Center KDE (włącznie z mocno
zaawansowanymi opcjami :-), oprócz tego dodaje plugin do konquerora, który
pozwala na udostępnienie katalogu prawym klawiszem myszki (wybiera się
właściwości a następnie zakładkę SAMBA). Jeżeli ktoś chce, to za jakąś chwilę
będę miał wystawione rpm-a dla i586 i src.rpm-a pod adresem:
http://jasio.myslenice.pl.eu.org/RPMS/PLD_unofficial/
--
Jacek Rzęsista
mailto:jacek w samm.com.pl