phpost

Szymon 'Trasher' K szymon w trashlandia.dyndns.org
Śro, 19 Lut 2003, 00:24:05 CET

TO> Nie ma w tym nic nadzwyczajnego:
TO> * mamy register_globals=off bo tak jest bezpieczniej
TO> * jeśli potrzebujesz phpost to instalujesz (jest nawet gotowa paczka),
TO>         zmieniasz register_globals na on i wszystko jest ok.

TO> Dla mnie proste jak drut.

Instalujesz, nie wiesz czemu nie dziala, toniesz w domyslach,
przegladasz logi, dlugo googlujesz, a potem okazuje sie, ze
zeby paczka z dystrybucji zadziala musisz albo obnizyc
bezpieczenstwo dystrybucji , albo ją przepisac. Takie proste
i normalne?
A moze jakies info dla uzytkownika? Bo przez takie rzeczy PLD moze
stac sie tylko hardcorową zabawką dla swoich developerów i ludzi
którzy znają _dokładnie_ strukturę wszystkich plików konfiguracyjnych
wszystkich mozliwych uslug. Mala frajda korzystac z dystrybucji w
ktorej nic nie bedzie dzialac od razu. A przepisywanie od nowa *.conf
nie nalezy do rzeczy przyjemnych.

Sorry za prowokacyjny ton, i liczne (jak najbardziej swiadome)
przejaskrawienia sytuacji, ale ja chce dobrze :). Chce, zeby PLD
bylo przystepniejsze i powszechniejsze. A to chyba Wasze kolejne
cele zaraz po bezpieczenstwie (moze sie myle?).A moze chcecie zeby
PLD bylo "elitarną" dystrybucją "tylko dla twardzieli"?  Oby nie :)
Jeszcze raz sorry za prowokacyjny ton, ale Wy wcale nie jestescie
gorsi ;P.

--
Pozdrowienia,
 Szymon 'Trasher'                       szymon @ trashlandia.dyndns.org