phpost

Przemyslaw Stanislaw Knycz zolw w wombb.edu.pl
Śro, 19 Lut 2003, 00:40:19 CET

On Wed, 19 Feb 2003 00:24:05 +0100
Szymon 'Trasher' K <szymon w trashlandia.dyndns.org> wrote:

> Instalujesz, nie wiesz czemu nie dziala, toniesz w domyslach,
> przegladasz logi, dlugo googlujesz, a potem okazuje sie, ze
> zeby paczka z dystrybucji zadziala musisz albo obnizyc
> bezpieczenstwo dystrybucji , albo ją przepisac. Takie proste
> i normalne?

Jak dla mnie tak. Nie chce by PLD stałą się kolejną 'bezmyślną dystrybucją'.

> A moze jakies info dla uzytkownika?

Ta, może jeszcze spece będziemy tak przygotowywać by robiły kawę albo herbatę ? :)

> Mala frajda korzystac z dystrybucji w
> ktorej nic nie bedzie dzialac od razu.

Nic ? Wiesz, podchodzisz do tego w bardzo wąski sposób moim zdaniem. Z 90% rzeczy masz gotowy konfig że po instalcji odpalasz daną rzecz i działa automagicznie lub niewiele potrzeba zmodyfikować .conf'a by odpalić.

> A przepisywanie od nowa *.conf
> nie nalezy do rzeczy przyjemnych.

A ktoś napisał że jest to przyjemne ? :) Widzisz, zamiast się tutaj produkować, to móglbyś poczytać conieco, przystosować phposta do globalnych na off, podesłać tutaj patch'a oraz do autora i problem rozwiązany. Jeśli będziemy sobie skakać do oczu to nic nie osiągniemy. Ja tutaj zaglądanałem bo akurat kończy mi się składać postgresql i widzę że mi się wywalił ;p, kompluję gcc-3.2.2-0.2 z tym patchem `przyśpieszającym' i jkeszcze jakieś gtkmm czy coś takiego bo chce mieć gabber'a w środowisku nest-test ;)

> Sorry za prowokacyjny ton, i liczne (jak najbardziej swiadome)
> przejaskrawienia sytuacji, ale ja chce dobrze :).

To pomóż nam.

> Chce, zeby PLD
> bylo przystepniejsze i powszechniejsze.

To pomóż nam.

> A moze chcecie zeby
> PLD bylo "elitarną" dystrybucją "tylko dla twardzieli"?  Oby nie :)

Nikt pewno tego nie chce - chociaż tutaj nie będę się wypowiadał, ale PLD już takie jest albo przynajmniej większość osób które tylko troszeczkę skosztowało go - tak twierdzi, a jest wręcz przeciwnie. Jest logicznie, ładnie, pięknie i... bez myślenia czasem i właśnie potem wychodzą takie kwiatki jak z tobą że nie wie co zrobić. Jakbyś sam kompilował php i wszystko to byś zrozumiał :)

> Jeszcze raz sorry za prowokacyjny ton, ale Wy wcale nie jestescie
> gorsi ;P.

:)

--
. mailto: p r z e m y s l a w at k n y c z dot n e t .
| Przemysław "djrzulf" Knycz,  djrzulf w jabber.gda.pl |