phpost

Szymon 'Trasher' K szymon w trashlandia.dyndns.org
Śro, 19 Lut 2003, 01:30:44 CET

PSK> Mylisz się. Jak sam się nazwałeś '(l)userem' to źle. Widzisz, sam
PSK>  zaczynałem od używania PLD na jednej maszynie jako marny user, a
PSK>  nie luser :). Skończyło się na tym że jestem deviloperem -
PSK> wcale nie wszechwiedzącym :) oraz administracja 14 maszynami PLD :)

Nie nazwalem sie i nie wiem czemu maja sluzyc te Twoje przechwalki.

PSK> Jeśli to cię pocieszy to phpost trafił na moją kolejkę rzeczy do
PSK> poprawienia,
Mysle, ze najpierw powinienes poprawic formatowanie textu w
Sylphhedzie.

PSK> ale wcześniej skonaktuję się z autorem - czy
PSK> przypadkiem nie zrobił nic w tej sprawie.
Wrecz sikam z radosci i czekam na rezultaty ;P

PSK> Jeśli nie to myśle że zapatchujemy i będzie dobrze - chyba że sam
PSK> chcesz spróbować swoich sił? :)

Zostawie to prawdziwym "deviloperom"

--
Pozdrowienia,
 Szymon                            mailto:szymon w trashlandia.dyndns.org