phpost

Przemyslaw Stanislaw Knycz zolw w wombb.edu.pl
Śro, 19 Lut 2003, 01:19:00 CET

On Wed, 19 Feb 2003 00:59:04 +0100
Szymon 'Trasher' K <szymon w trashlandia.dyndns.org> wrote:

> Chyba od tego jest dystrybucja, no nie? Zeby kompilowac, a nie
> korzystac z gotowcow. Od kompilowania sa wszechwiedzacy developerzy, a
> nie marni (l)userzy.

Mylisz się. Jak sam się nazwałeś '(l)userem' to źle. Widzisz, sam zaczynałem od używania PLD na jednej maszynie jako marny user, a nie luser :). Skończyło się na tym że jestem deviloperem - wcale nie wszechwiedzącym :) oraz administracja 14 maszynami PLD :) A gotowce są w CVSie i czasemu fajnie jest sobie zrobić paczkę - to naprawdę jest przyjemne uczucie jak wiesz, że ktoś z twojej pracy zbuduje paczkę a ktoś inny jeszcze ją zainstaluje (a ktoś inny jeszcze powie że zjebana trafiła na ftp ;PPPPP). Ale wracając do tematu - oczywiście dystrybucja jest od tego by klikać gotowce. Ale pamiętaj że czasem są ważniejsze rzeczy do zrobienia niż phpost (chyba nawet ja wrzuciłem spec'a :) ). Jeśli to cię pocieszy to phpost trafił na moją kolejkę rzeczy do poprawienia, ale wcześniej skonaktuję się z autorem - czy przypadkiem nie zrobił nic w tej sprawie. Jeśli nie to myśle że zapatchujemy i będzie dobrze - chyba że sam chcesz spróbować swoich sił ? :)

Pozdrawiam

--
. mailto: p r z e m y s l a w at k n y c z dot n e t .
| Przemysław "djrzulf" Knycz,  djrzulf w jabber.gda.pl |