phpost

Szymon 'Trasher' K szymon w trashlandia.dyndns.org
Śro, 19 Lut 2003, 01:45:31 CET

PG> Ja nie widzę w tym nic niezwykłego.
PG> Jakby nie było paczki to byś zainstalował ze źródeł i tak samo byś się
PG> zastanawiał czemu nie chodzi...

PG> Atakuj autorów...

No i wlasnie dzieki takiemu podejsciu PLD zaczyna miec opinie
"hardcorowej" dystrybucji. Bo jak developer (zapewne) mowi, ze "skoro
zainstalowane ze zrodel nie dziala, to czemu spaczkowane ma dzialac",
to chyba jest cos nie tak. Mam nadzieje, ze nie przyjmiecie takiego
podejscia wypuszczajac kolejne jądro ;P.

A tak na prawde to nie chodzi mi o durnego phposta, tylko o tendencję,
trend (nie wiem, jak to nazwac), ktora zauwazam, ale skoro Wy
uwazacie, ze wszystko jest ok, to EOT.

--
Pozdrowienia,
 Szymon                            szymon @ trashlandia.dyndns.org