phpost

Paweł Gołaszewski blues w ds6.pg.gda.pl
Śro, 19 Lut 2003, 02:32:48 CET

On Wed, 19 Feb 2003, Szymon 'Trasher' K wrote:
> No i wlasnie dzieki takiemu podejsciu PLD zaczyna miec opinie
> "hardcorowej" dystrybucji.

hmmm

> Bo jak developer (zapewne) mowi, ze "skoro zainstalowane ze zrodel nie
> dziala, to czemu spaczkowane ma dzialac", to chyba jest cos nie tak.

Zauważ, że nie jest gorzej niż instalowane ze źródeł - a to już dużo :)
Dodatkowo masz ten program w bazie pakietów. Zrobić musisz mniej niż
instalując ze źródeł, więc i tak masz zysk...

> Mam nadzieje, ze nie przyjmiecie takiego podejscia wypuszczajac kolejne
> jądro ;P.

Powiedz coś takiego jeszcze raz na temat jądra, a wszyscy tutaj zakrzyczą
cię :P
Dzimiego nie damy skrzywdzić :PPP

> A tak na prawde to nie chodzi mi o durnego phposta, tylko o tendencję,
> trend (nie wiem, jak to nazwac), ktora zauwazam, ale skoro Wy uwazacie,
> ze wszystko jest ok,

Nie, nie uważamy, że jest ok.
Jeżeli jesteś w stanie poprawić to jesteś mile widziany (hint: zobacz na
jaką listę piszesz...).
My, niestety, nie jesteśmy w stanie wszystkim się zająć tak jak byśmy
chcieli.

To o czym piszesz nie jest błędem - jest niedorobieniem pakietu. Pakiet
nie jest gorszy niż oryginał, czyli nie jest źle. Nie jest też jednak tak
jakby mogło być w idealnym świecie...

> EOT.

szkoda, że z takim napastliwym tonem.
To nie jest konstruktywne.