phpost

Szymon 'Trasher' K szymon w trashlandia.dyndns.org
Śro, 19 Lut 2003, 07:06:50 CET

PSK> Ta, może jeszcze spece będziemy tak przygotowywać by robiły kawę albo herbatę ? :)

Gratuluje poczucia humoru i prosze o nie lekcewazenie problemu i
nie probowanie osmieszenia mnie. Zostawmy glupiego phposta.
Instalowalem jakis czas temu w debianie exima. Kto nie instalowal w
debianie exima - polecam, niech to zrobi. Instalacja rozni sie tym, ze
na koncu instalacji odpalany jest konfigurator, ktory sprawia, ze
mozna w _prosty_ i _przyjemny_ sposob skonfigurowac sobie te usluge. I
tak to moim zdaniem powinno wygladac. Nie wypuszczac spaczkowanych i
domyslnie nie dzialajacych zrodel i nazywac to pakietem, tylko
dopisac jakis prosty "automagiczny" konfigurator i tak to wypuscic.

--
Pozdrowienia,
 Szymon 'Trasher'                    szymon @ trashlandia.dyndns.org