phpost

Paweł Gołaszewski blues w ds6.pg.gda.pl
Śro, 19 Lut 2003, 09:12:14 CET

On Wed, 19 Feb 2003, Szymon 'Trasher' K wrote:
> Gratuluje poczucia humoru i prosze o nie lekcewazenie problemu i nie
> probowanie osmieszenia mnie.

Nie znasz swojego przedpiścy - on tak zawsze :D

> Zostawmy glupiego phposta. Instalowalem jakis czas temu w debianie
> exima. Kto nie instalowal w debianie exima - polecam, niech to zrobi.
> Instalacja rozni sie tym, ze na koncu instalacji odpalany jest
> konfigurator, ktory sprawia, ze mozna w _prosty_ i _przyjemny_ sposob
> skonfigurowac sobie te usluge.

I?
Co z tego wynika?
Tylko tyle, że nad debianem pracuje cała rzesza ludzi, setki. Oni mają po
prostu czas i mają możliwość zrobić takie bajery.
Druga sprawa, że rpm nie pozwala na takie bajery jak uruchomienie po
instalacji konfiguratora...

> Nie wypuszczac spaczkowanych i domyslnie nie dzialajacych zrodel i
> nazywac to pakietem,

Ale to są, jak sama nazwa wskazuje, pakiety. Które trzeba skonfigurować.

Masz dziwny sposób rozumowania - muszę ruszyć palcem to niech tego nie
będzie w pakiecie.
To co jest w pakiecie nie jest ani odrobinę gorsze niż paczka oryginalna
(mówię o phpost), a ma zalety - masz wszystko w bazie pakietów rpm-a, nie
masz żadnych "bezpańskich" plików pałętających się po systemie z ręcznej
instalacji.
Jak dla mnie to jest już dużo, skoro więcej musiałbym zrobić ręcznie.

Dystrybucje nie są tylko po to, żeby instalować pakiet lekko, łatwo i
przyjemnie. Są też po to, żeby oszczędzić sobie i innym pracy.

> tylko dopisac jakis prosty "automagiczny" konfigurator i tak to
> wypuscic.

Rozumiem, że zgłaszasz się pisać takie "proste automagiczne"
konfiguratory? Wierz mi, przyjmiemy je z otwartymi rękoma.
Jeżeli nie to takie akurat rady poproszę na /dev/drzewo

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...