pdksh vs wine

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Śro, 19 Lut 2003, 23:04:10 CET

On Wed, Feb 19, 2003 at 08:09:55PM +0100, Jakub Bogusz wrote:
> W każdym razie interpretacja '\\"' nie pozostawia wątpliwości, więc
> dodam takiego patcha na wine (po takiej zmianie skombilowane przy użyciu
> ksh jako /bin/sh znowu działa).

Ups! commit logiem do tego patcha nie miał być spec, ale zabrakło
właściwego pliku po -F, a jak się zorientowałem, było już za późno.
No nic cvs log wine-ac-ksh.patch śmiesznie wygląda ;)

PS. co się z CVS ostatnio dzieje??? commit 3 zmian zajął prawie pół
godziny, chociaż z łącznością nie ma problemów... a o "cvs -z9 up SPECS"
nie mam teraz nawet co marzyć...

--
Jakub Bogusz    http://www.cs.net.pl/~qboosh/