Nowy cvs serwer (było: Re: pdksh vs wine)

Śro, 26 Lut 2003, 03:03:59 CET

On Wed, 19 Feb 2003, Jakub Bogusz wrote:

> PS. co się z CVS ostatnio dzieje??? commit 3 zmian zajął prawie pół
> godziny, chociaż z łącznością nie ma problemów... a o "cvs -z9 up SPECS"
> nie mam teraz nawet co marzyć...

Poprostu cvs serwer jest pzreciażony. Główne jego niedomaganie polega na
braku pamieci (ta maszynka ma tylko 128MB RAM).

Właśnie udało mi się uruchomić nowy cvs serwer na cvs-nserver-pserver.
Chwilowo jest to dostępne pod newcvs.pld.org.pl ale muszę jeszcze
pododawać użytkowników (do rana mam nadzieję uda mi sie to skończyć).

cvs-nserver ma troche własnych niuansów co do administrowania i jeszcze
nie wszystkie udało mi sie opamnować (w kilki miejscach także będzie
można jeszcze doszlifować sam cvs-nserver) ale jutro powinno być to już
jakoś dostęne. Po dniu, dwuch prób o ile wszystko będzie chodziło
poprawnie będzie można się przestawić na nową infrastruktórę i tego typu
efekty powinny zniknąć po tym na dosć długi czas.

Do momentu kiedy nie nastąpi ostateczne przestawienie na nowy serwer w
razie czego wszelkie commity na newcvs będa tylko próbnymi bo w momecie
ostatecznego przestawienia całości będzie jeszcze raz i tak
synchronizowane wzgledem zasobów obecnego cvs serwera.

Tak wogóle .. ktoś używa cvs-nserver-pserver ?