gimp-print i okolice

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Pią, 21 Lut 2003, 18:33:34 CET

Jak wygląda sprawa z wersjami gimp-printa?

Na HEAD jest wersja 4.3.x (nadal linkująca się z gtk+ 1.2), z której
powstają m.in. pakiety libgimpprint{,-devel}.
Poprzednio były wersje 4.2.x, z pakietami gimp-print-{lib,devel}.

Teraz niektóre pakiety mają BR: dla starej wersji:
ghostscript (sprawdzałem, z libgimpprint-devel 4.3.8 się nie buduje)
gimp (jeszcze nie udało mi się sprawdzić, czy libgimpprint-devel wystarczy)

Ponadto gimp-print-devel i libgimpprint-devel są w konflikcie, co
w kontekście powyższego jest brzydkie...

--
Jakub Bogusz    http://www.cs.net.pl/~qboosh/