gimp-print i okolice

Artur Frysiak wiget w pld.org.pl
Pią, 21 Lut 2003, 20:11:20 CET

On Fri, Feb 21, 2003 at 06:33:34PM +0100, Jakub Bogusz wrote:
> Jak wygląda sprawa z wersjami gimp-printa?
>
> Na HEAD jest wersja 4.3.x (nadal linkująca się z gtk+ 1.2), z której
> powstają m.in. pakiety libgimpprint{,-devel}.
> Poprzednio były wersje 4.2.x, z pakietami gimp-print-{lib,devel}.
>
> Teraz niektóre pakiety mają BR: dla starej wersji:
> ghostscript (sprawdzałem, z libgimpprint-devel 4.3.8 się nie buduje)
> gimp (jeszcze nie udało mi się sprawdzić, czy libgimpprint-devel wystarczy)
>
> Ponadto gimp-print-devel i libgimpprint-devel są w konflikcie, co
> w kontekście powyższego jest brzydkie...

Od 4.3.8 zmieniło się API.
Proponuje zrobić branch dla 4.2.x i te wersje wykorzystywać do
kompilacji gimpa i ghostscripta.

Narazie nic się nie buduje z 4.3.x bo API nie jest ustabilizowane i
nikomu nie chce się przerabiać starszych aplikacji.
A to że się linkuje z gtk+ 1.2 to może się zmieni a może nie...
Narazie wydzielono kod UI do osobnej biblioteki.

Pozdrawiam
--
Artur Frysiak
http://www.pld-linux.org/