bcm4400

Sławomir Sędyka kermit w ph215.krosno.sdi.tpnet.pl
Pią, 21 Lut 2003, 23:13:36 CET

Moja prośba o włączenie do paczek PLD pakietu z driverem bcm4400
(Karta sieciowa)

Źródła mam zgrane z CD dołaczonego do płyty głównej Abit P4PE.
Sterowniki są chyba na licencji GNU GENERAL PUBLIC LICENSE ver. 2.
Przynajmniej jest tam zamieszczona ta licencja i nie widziałem innej.

ftp://ph215.krosno.sdi.tpnet.pl/pub/bcm4400/
z zawartością.

Spodziewam się, że za jakiś czas będą częscią kernela, tylko nie wiem, od
której wersji.

Bezpośrednio z tar.gzipa idzie ślicznie (wg instrukcji)

źródłowy rpm jest raczej przygotowany na czerwonego kapturka, bo w nim
udało mi się go zbudować bez problemu.
W PLD zbuduje się, ale ma problemy ze zrobieniam z tego rpm'a.
A ja jescze nie potrafię napisać speca...

Testowałem zarówno na jajku 2.2, jak i 2.4.18 (Red-Hat), 2.4.19.

--
Kermit