bcm4400

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Sob, 22 Lut 2003, 14:40:49 CET

Dnia 2003.02.21 23:13 Sławomir Sędyka napisał(a):
> Moja prośba o włączenie do paczek PLD pakietu z driverem bcm4400
> (Karta sieciowa)

Gotowe, jeszcze tylko na buildera można posłać, pakiet nazywa się
kernel-net-bcm4400.spec

> Źródła mam zgrane z CD dołaczonego do płyty głównej Abit P4PE.

Ja wziąłem od ASUSA :-) ciekawe, ale to pewnie to samo.

> Spodziewam się, że za jakiś czas będą częscią kernela, tylko
> nie wiem, od
> której wersji.

Chmmm, w sumie to dziwne, że nie są, bo sterownik juz sobie chwilkę
istnieje.

> Testowałem zarówno na jajku 2.2, jak i 2.4.18 (Red-Hat), 2.4.19.

SPec jest pod jajko 2.4.x - przynajmniej takie jest w requires, ale jak
ktoś bedzie chętny to sobie może poprawić, ja nie uzywam jajek
2.2.x więc nie jestem zainteresowany ;)

				Artur