Unifikacja themow.

Michał Margula alchemyx w uznam.net.pl
Nie, 23 Lut 2003, 22:02:04 CET

Dnia nie 23. luty 2003 21:48, Mariusz Mazur napisał:
> Inna sprawa. Ja używam aqua, blues używa aqua - jesteśmy za aqua. Alchemyx
> nie używa keramika, djurban nie używa keramika, ale są za keramikiem. Imho
> nawet nie ma co dyskutować tylko brać aquę. Skoro miliony (?) użytkowników
> Macosa nie marudzą, to nie widzę powodów, żeby userzy pld mieli.

Hola hola. Ja jestem przeciw aqua a o keramiku się nie wypowiadałem. A co do
tych milionów... "Jedzmy gówno, miliony much nie mogą się mylić!"

> Inna sprawa: ja używam aquy i dlatego będzie mi zależało, żeby mi theme do
> mozilli i gtk chodził z najnowszą wersją jak trzeba. Biorąc pod uwagę
> sposób pracy nad pld jest to wystarczający i jedyny konieczny argument za
> aquą.

Krótko mówiąc chcesz załatwiać swoje sprawy kosztem PLD? :P. Ja jednak chyba
wolę żeby zostało tak jak jest niż żeby przesładzać. Jeśli ktoś chce aquę to
niech sobie instaluje, ale łapki precz od PLD :P.

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, http://alchemyx.uznam.net.pl/ +)