Unifikacja themow.

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Nie, 23 Lut 2003, 21:48:17 CET

On Sunday 23 of February 2003 21:36, Michał Margula wrote:
> A mi się podoba. Ale tylko jeżeli ma być po to aby pokazać ludziom, że
> Linuksy mogą wyglądać ładnie. Na codzień nie mógłbym tego używać, bo ten
> theme jest przesłodzony maksymalnie. Może zrobić jakiś prosty skrypt w PHP,
> do którego każdy może dodać linka do ulubionego themesa i zagłosujemy?;]

Nie. Pytanie mogło by być tylko typu: aqua/keramik, bo wszytkie themy jakie
spełniają wymagane kryteria Piotr już omówił.

Inna sprawa. Ja używam aqua, blues używa aqua - jesteśmy za aqua. Alchemyx nie
używa keramika, djurban nie używa keramika, ale są za keramikiem. Imho nawet
nie ma co dyskutować tylko brać aquę. Skoro miliony (?) użytkowników Macosa
nie marudzą, to nie widzę powodów, żeby userzy pld mieli.

Inna sprawa: ja używam aquy i dlatego będzie mi zależało, żeby mi theme do
mozilli i gtk chodził z najnowszą wersją jak trzeba. Biorąc pod uwagę sposób
pracy nad pld jest to wystarczający i jedyny konieczny argument za aquą.