Unifikacja themow.

Przemyslaw Stanislaw Knycz zolw w wombb.edu.pl
Nie, 23 Lut 2003, 21:59:02 CET

On Sun, 23 Feb 2003 21:32:14 +0100
Piotr Szymański <djurban w averne.net> wrote:

> Paweł Gołaszewski (Sunday 23 of February 2003 21:27)

To potwierdzam. Pracowałem na nim przez jakiś czas potem oddałem go
siostrze, bo potrzebowała KOMPUTERa, a nie PCta :)

> Widze ze dluzej tego nie zatrzymam. Masa ludzi po prostu nie przepada
> za aqua i ja do nich naleze, mysle ze keramik jest niezly i pewnie
> gdyby tu byl adgor to by mnie wsparl.

A ja kocham:

http://zolw.eu.org/~djrzulf/Zrzut_Ekranu-1.png
http://zolw.eu.org/~djrzulf/Zrzut_Ekranu-2.png

--
. mailto: p r z e m y s l a w at k n y c z dot n e t .
| Przemysław "djrzulf" Knycz,  djrzulf w jabber.gda.pl |