Unifikacja themow.

Michał Margula alchemyx w uznam.net.pl
Nie, 23 Lut 2003, 21:36:12 CET

Dnia nie 23. luty 2003 21:27, Paweł Gołaszewski napisał:
> Nigdy nie widziałem na oczy MacOS-a, a mimo to najbardziej Aqua mi się
> podoba. I wydaję mi się, że nie jestem odosobniony w tej opinii.
>
> Nie bez powodu MacOS ma opinię najprostszego systemu.

A mi się podoba. Ale tylko jeżeli ma być po to aby pokazać ludziom, że Linuksy
mogą wyglądać ładnie. Na codzień nie mógłbym tego używać, bo ten theme jest
przesłodzony maksymalnie. Może zrobić jakiś prosty skrypt w PHP, do którego
każdy może dodać linka do ulubionego themesa i zagłosujemy?;]

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, http://alchemyx.uznam.net.pl/ +)