Unifikacja themow.

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Nie, 23 Lut 2003, 21:57:51 CET

On Sunday 23 of February 2003 22:02, Michał Margula wrote:
> Hola hola. Ja jestem przeciw aqua a o keramiku się nie wypowiadałem. A co
> do tych milionów... "Jedzmy gówno, miliony much nie mogą się mylić!"

Jesteś przeciw aqua, o keramiku się nie wypowiadasz, czyli twój głos jest nic
nie wart, bo alternatyw nie ma. :)

> Krótko mówiąc chcesz załatwiać swoje sprawy kosztem PLD? :P. Ja jednak
> chyba wolę żeby zostało tak jak jest niż żeby przesładzać. Jeśli ktoś chce
> aquę to niech sobie instaluje, ale łapki precz od PLD :P.

Eeeee? Nie rozumiem. Nikt ci nie broni tego zmienić później, ale po prostu
wygodniej dla kogokolwiek instalującego desktopy na pld, jeśli jest
zunifkowany theme. Ja już sobie aquę w gtk i qt ustawiłem i osobiście zwisa
mi, czy będzie domyślnie, czy też nie, ale innym może nie zwisać.